لانزیکا

لانزیکا

لانزیکا

لانزیکا

چاقی سیبی شکل

چاقی سیبی شکل ,چاقی سیبی شکل در طب سنتی,چاقی سیبی شکل و گلابی شکل,چاقی سیبی شکل,درمان چاقی سیبی شکل,علت چاقی سیبی شکل,دلیل چاقی سیبی شکل

چاقی سیبی شکل , چاقی سیبی شکل در طب سنتی , چاقی سیبی شکل و گلابی شکل , درمان چاقی سیبی شکل

توضیحاتی در مورد چاقی سیبی شکل

افرادی که از اضطراب یا دیگر مشکلات روحی روانی رنج می‌برند برای رسیدن به آرامش شروع به خوردن می‌کنند. در حالت کلی افرادی که از چنین مشکلاتی رنج می‌برند بیشتر به سمت خوردن مواد غذایی شیرین و چرب گرایش نشان می‌دهند. برای مقابله با این وضعیت بهتر است که در عین حال که رژیم می‌گیرید تحت روان درمانی نیز باشید. چاقی تغذیه‌ای یکی از موارد شایع و شناخته شده است. علت اصلی آن نیز به زندگی بی تحرک و تغذیه پرکالری مربوط می‌شود. در عوض می‌توان به سادگی با این علت مقابله کرد. چون به سبک زندگی مربوط می‌شود و می‌توان با اندکی اراده آن را کنترل کرد. لازم است که رژیم و عادت‌های غذایی کنترل شود. با این وجود، افرادی که از چاقی مفرط ناشی از تغذیه رنج می‌برند می‌دانند که مقابله با این مشکل چندان ساده نیست. چون این مسئله با یک سال رژیم گرفتن و باشگاه رفتن برطرف نمی‌شود. باید در تمام طول زندگی سبک زندگی سالمی داشت. با گذشت زمان سوخت و ساز بدن کندتر می‌شود؛ بنابراین لازم است که در حفظ عادت‌های صحیح جدی بود.در این مطلب از سایت جسارت در مورد درمان و رژیم غذایی برای چاقی سیبی شکل در طب سنتی صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

چاقی و قند

قند بدترین عضو رژیم غذایی دنیای کنونی ماست. لقب سم سفید به درستی انتخاب شده است و این سفید مضر کاملا شایسته‌ی آن است. مصرف نادرست قند باعث تغییر در وضعیت هورمون‌ها و بیوشیمی بدن می‌شود و افزایش وزن ایجاد می‌کند. گلوکز و فروکتوز از انواع قندها هستند. در تمام مواد غذایی گلوکز وجود دارد. مثلا در نشاسته‌ها و سایر مواد غذایی که مصرف می‌کنیم. اما درصد قابل توجهی از فروکتوز بدن ما به وسیله‌ی قند و شکر اضافی به‌دست می‌آید. مصرف بیش از اندازه‌ی فروکتوز باعث مقاومت انسولینی می‌شود و سطح انسولین را در خون بالا می‌برد و مقاومت لپتینی ایجاد می‌کند. همه اینها موجبات چاقی را فراهم می‌کنند.

همه چیز درباره چاقی سیبی شکل

این نوع بدن، که به نام اندومورف نیز شناخته می شود، با انتشار انسولین و کورتیزول بیش از اندازه به همراه ذخیره چربی در اطراف ناحیه شکم سر و کار دارند. تناسبات یک بدن سیب شکل تحت تاثیر سطوح بالاتر آندروژن قرار می گیرد که به ذخیره بافت چربی اضافه در اطراف سینه، دور کمر و پشت منجر می شود. وزن اضافی در اطراف ناحیه شکم با برخی تهدیدات سلامت از جمله خطر افزایش یافته بیماری قلبی، دیابت و سرطان مرتبط است. با این وجود، ران ها و بازوها به طور کلی در این نوع بدن باریک و بدون وزن اضافی هستند. افرادی که دارای این نوع بدن هستند به طور معمول قد کوتاه‌تری دارند. به نظر می رسد این افراد به سرعت وزن اضافه می کنند، اما خبر خوب این است که به سرعت نیز وزن از دست می دهند. تمام کاری که افراد دارای بدن سیب شکل باید انجام دهند زیر نظر داشتن رژیم غذایی است تا هرچه سریع‌تر به شکل دلخواه و مناسب باز گردند. به خاطر داشته باشید که چربی های شکمی سریع‌تر از چربی های ذخیره شده در ناحیه باسن و ران شکسته می شوند. یک سبک زندگی نشسته و کم تحرک به هیچ عنوان برای افرادی با نوع بدن سیب شکل توصیه نمی شود.

  • اصغر زمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی